KLANTARSEL & FÖRLÅT



Vi kom försent till skolan, när typ alla satt och kollade på nyheterna. Pinsamt! :)

Senare blev det snöbollskrig, och jag mulade Oscar så han fick upp snö i näsan. Han dampade sönder så aggressiv som han är och boxade Elin stackarn på munnen, hennes tandställning var full med blod.. Usschh. :(

Vi är inga svallerbyttor men vi berättade det för vår lärare, och hon tog upp det på samlingen på eftermiddagen.. Men orättvis som hon är frågade hon: Känner du digj misshandlad eller?

Elin bara typ nej jag blev slagen inte misshandlad?

Jaha, men det borde man ha känt sig ifall man blivit slagen så det var det väll inte så farligt

TYP ÄLSKAR OSKAR JÄVELN!

Aaaja, ;)

Efter skolan skulle vi ta bussen till Spånga Station, och när bussen kom sprang Elin och alla andra bara typ över vägen och på en buss till Kista.. :D

Tvungen att följa med var jag ju.. Men såg min buss åka iväg när bussgubben precis stämplat min töntiga bussremsa.. ;)

Men vi fick kliva av vid nästa station och gå tillbaka till busshållplatsen till Stationen., onödigt?

Fick vänta i 15 minuter till på nästa buss, lidande av att sitta och se Jennifer typ stå på andra sidan gatan och typ dansa eller vad hon gjorde.. :)

Äntligen kom jag till Spånga C men hade missat den bussen också så jag gick till Ica och köpte en chokladkaka.. Tog slut på 5 minuter?? :D



Tagen av sötisen

Emma

Hehe detta kan man läsa på my friend blogg idag. * pil upp*
Det jag skrattar åt är markerat eller understrykt.

Det som står över om Oskar poskar stämmer också och JA det handlar om mig Elin.


FÖRLÅT ! HAVANOR, ELINA & EMMA .... Jennifer dig säger jag ej förlåt till för att se dig stå och dansa och kasta snöbollar från andra sidan gatan var så jobbigt ,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0